ВИХОВНА МЕТА ШКОЛИ

Гуманізація навчально-виховного процесу, формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і здібностей

Наради класних керівників

ВЕРЕСЕНЬ

1. Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.

2. Планування виховної роботи з класними керівниками

ЖОВТЕНЬ

1. Психолого – педагогічна компетентність класного керівника

2. Оформлення класних куточків.

3. Про порядок проведення навчальних екскурсій.

ЛИСТОПАД

1. Методична робота з педагогічними працівниками з питань безпеки та можливостей отримання допомоги в період конфлікту.

2. Взаємодія класного керівника з батьками класу.

ГРУДЕНЬ

1. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб.

3. Методи виховання молодших школярів.

СІЧЕНЬ

1. Самоаналіз виховної діяльності.

2. Робота класного керівника з активом класу.

ЛЮТИЙ

1. Система роботи класного керівника у сучасній школі.

2. Методика підготовки та проведення класних виховних годин.

БЕРЕЗЕНЬ

1. Виховання: взаємодія з родиною школяра.

2. Нові форми групової роботи з дітьми.

3. Модель діяльності класного керівника.

КВІТЕНЬ

1. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров`я.

2. Використання новітніх технологій у виховній роботі

ТРАВЕНЬ

1. Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості.

2. Творча програма класного керівника.


План національно-патріотичного виховання учнів

Березанської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Національно-патріотичне виховання в контексті Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України»

Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді в Україні – це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характе¬ризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе. Виховання здійснюють для ідентифікації вихованця із загальновизнаними цінностями і якостями та самореалізації його сутнісних сил. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

(Повний текст Програми за цим посиланням: (ПРОГРАМА)


На допомогу вчителю, класному керівникові, вихователю

Виховна система в школі

Орієнтовна структура плану виховної роботи в школі
Вимоги до особистості класного керівника
Програма патріотичного виховання
Кiлькiсть переглядiв: 2244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.