ВИХОВНА МЕТА ШКОЛИ
Гуманізація навчально-виховного процесу, формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і здібностей
Наради класних керівників
ВЕРЕСЕНЬ
1. Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.
2. Планування виховної роботи з класними керівниками
ЖОВТЕНЬ
1. Психолого – педагогічна компетентність класного керівника
2. Оформлення класних куточків.
3. Про порядок проведення навчальних екскурсій.
ЛИСТОПАД
1. Методична робота з педагогічними працівниками з питань безпеки та можливостей отримання допомоги в період конфлікту.
2. Взаємодія класного керівника з батьками класу.
ГРУДЕНЬ
1. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.
2. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб.
3. Методи виховання молодших школярів.
СІЧЕНЬ
1. Самоаналіз виховної діяльності.
2. Робота класного керівника з активом класу.
ЛЮТИЙ
1. Система роботи класного керівника у сучасній школі.
2. Методика підготовки та проведення класних виховних годин.
БЕРЕЗЕНЬ
1. Виховання: взаємодія з родиною школяра.
2. Нові форми групової роботи з дітьми.
3. Модель діяльності класного керівника.
КВІТЕНЬ
1. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров`я.
2. Використання новітніх технологій у виховній роботі
ТРАВЕНЬ
1. Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості.
2. Творча програма класного керівника.
План національно-патріотичного виховання учнів
Березанської ЗОШ І-ІІІ ст.№1
Національно-патріотичне виховання в контексті Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України»
Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді в Україні – це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характе¬ризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе. Виховання здійснюють для ідентифікації вихованця із загальновизнаними цінностями і якостями та самореалізації його сутнісних сил. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення.
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.
(Повний текст Програми за цим посиланням: (ПРОГРАМА)
Коментарi